Συνήθεις ερωτήσεις (FAQ)
Τεχνική υποστήριξη
Η οικονομική πολιτική μας σε θέματα τεχνικής υποστήριξης είναι η εξής:
- Παρέχουμε δωρεάν τεχνική υποστήριξη σε όλους τους πελάτες μας για τους πρώτους έξη μήνες της λειτουργίας της σελίδας τους.
- Στη συνέχεια παρέχουμε τεχνική υποστήριξη με ετήσιο συμβόλαιο. Η τιμή της ετήσιας υποστήριξης ισούται με το 20% της αξίας της ιστοσελίδας. Η αξία της ιστοσελίδας ορίζεται από το άθροισμα των αξιών των υπηρεσιών που είναι ενεργές στην ιστοσελίδα, είτε από την αρχή της λειτουργίας της, είτε αν προστέθηκαν στη συνέχεια (σε αυτήν την περίπτωση η τεχνική υποστήριξη αυξάνεται στην επόμενη ανανέωσή της. Το σύνολο της αξίας της τεχνικής υποστήριξης καταβάλλεται στην αρχή της περιόδου ισχύος της.
- Για τους πελάτες που δεν επιθυμούν ετήσια συμφωνία τεχνικής υποστήριξης παρέχουμε υποστήριξη με χρέωση ανά ώρα εργασίας με ελάχιστο χρόνο χρέωσης τη μια ώρα. Η τιμή της ώρας εργασίας είναι 80 ευρώ (τελευταία ενημέρωση: 5/5/2014)
Τα καθήκοντα μας κατά τη διάρκεια ισχύος της τεχνικής υποστήριξης είναι τα παρακάτω (εκτός αν ορίζονται διαφορετικά στην προσφορά που έχει παραδοθεί στον πελάτη):
- Διόρθωση λαθών που προκύπτουν από σφάλµα ή δυσλειτουργία του λογισµικού µας.
- Διόρθωση λαθών που προκύπτουν από κακή χρήση της ιστοσελίδας και των µηχανισµών της από τον πελάτη.
- Τροποποίηση λογισµικού διαχείρισης έτσι ώστε να προσαρµοστεί καλύτερα σε συγκεκριµένες ανάγκες του πελάτη. Οι τροποποιήσεις αυτές αφορούν σε βελτιώσεις και επεκτάσεις των υπαρχόντων συστηµάτων µέσα σε πλαίσια που θα εξετάζονται κατά περίπτωση. Επεκτάσεις που απαιτούν ριζικές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας της βάσης δεδοµένων ενδέχεται να χρεωθούν επιπλέον.
- Τροποποίηση ιστοσελίδας έτσι ώστε να εξυπηρετεί τις παραπάνω αλλαγές του λογισµικού και της βάσης δεδοµένων. Η πολυπλοκότητα αυτών των σελίδων ενδέχεται να απαιτήσει επιπλέον χρέωση, κάτι που από την µέχρι τώρα εµπειρία µας φαίνεται µάλλον απίθανο.
- Εικαστικές προσθήκες: νέα γραφικά που θα χρειαστούν στις νέες σελίδες, µικρές εικαστικές προσθήκες που δεν επηρεάζουν τη δοµή της σελίδας.
- Κάλυψη περιοδικών αναγκών συντήρησης-ενηµέρωσης ιστοσελίδας που για ειδικούς λόγους αδυνατεί ο πελάτης να διαχειριστεί µόνος του
- Παροχή συµβουλών και προτάσεων τόσο σε τεχνικά όσο και σε λειτουργικά θέµατα της σελίδας.
- Παροχή τηλεφωνικής υποστήριξης σχετικά µε τη χρήση της ιστοσελίδας καθώς και παροχή επιπλέον εκπαίδευσης σχετικά µε τη χρήση της ιστοσελίδας σας στο χώρο µας και µέχρι 5 ώρες ετησίως.
- Η συµφωνία τεχνικής υποστήριξης δεν µας υποχρεώνει να παρέχουµε υπηρεσίες ανάπτυξης νέου λογισµικού ή σελίδων χωρίς χρέωση. Παρόλα αυτά όταν οι νέες ανάγκες είναι άµεσα και εύκολα υλοποιήσιµες ενδέχεται να καλύπτονται χωρίς χρέωση.
Τελευταία επεξεργασία Tue, May 6 2014 6:43pm